Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Ullis Bernhardsson - 24 januari 2013 21:35

....från i går kändes verkligen i benen i dag!
Jag testade alltså för första gången ett skivstångspass i går och efter d gick jag direkt på ett intervallpass på spinningcykeln!
Och ja d känns verkligen i benen i dag!
Så jag oroade mig en gnutta för dagens backpass!
Jag kan nog så här i efterhand säga att jag hade kastat in handduken innan jag ens startat passet!
Men vi var några stycken som joggade iväg mot backen!
Väl framme blev d löpskolning för tjejerna, grabbarna drog visst igång direkt med backen!
Jag körde en superbacke, men på andra gav jag upp!
Sandra försökte verkligen peppa mig, men i dag ville inte den trötta kroppen vara med!
Men tack Sandra för att du försökte! :)
Jag joggade hemåt smått besviken!
Men jag kommer igen!

Ovido - Quiz & Flashcards