Alla inlägg den 19 januari 2013

-19

Av Ullis Bernhardsson - 19 januari 2013 15:10

Och jag bestämde mig för att hänga med Niclas till butiken och springa där!
Väl framme började vi med frukost som vi tog med från konditori Trollet.
Sen blev d lite prat med Tomas som kört ett skivstångspass på Friskis!
Sen var d då dax för mig att springa, efter 2km kändes d som jag skulle kunna springa hur långt som helst, men efter ytterligare ett par km kändes d som jag ville kliva av direkt!
Konstigt d där!
Men just då dök Jessica upp med sin son och jag tog en liten paus!
Sen upp på bandet igen!
När jag kom till 13 km bestämde jag att 15 är okej!
Men på vägen mot 15 kändes d som att jag inte kan räkna 15 som långpass!
Så jag fortsatte och slutade på 20km, d kändes ok!
Men nu måsta jag öka på långpassen lite!


Ha en skön och härlig vinterdag!

Ovido - Quiz & Flashcards