Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Ullis Bernhardsson - 16 januari 2013 05:56

Nacken hade inte riktigt släppt så jag hade ett besök inbokat på kvällen innan klubbträningen!
Men nu var d inte mycket kvar, vilket naprapaten såg när han tittade på mig!
D syntes tydligen i ansiktet på mig!
Ja, att den värsta värken hade släppt!
Men d fanns en liten låsning kvar i slutet av ryggen som jag ville få hjälp med! Så han fixade d, toppen :)
Han är bra den där naprapaten!
Vet vad han sysslar med!

Sen var d dax för löpträning med, i dag styrdes programmet om till snöpuls X 4 minuter, jag körde 6 såna!
Riktigt jobbigt, men oxå riktigt kul :)
Efter dusch och påfyllning av energi infann sig en skön trötthet i kroppen och jag erkänner att jag somnade till nyheterna i fåtöljen!

Hade velat haft en bild från själva passet, men jag har ingen!
Men en snöbild blir d :)

Ovido - Quiz & Flashcards