Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Ullis Bernhardsson - 13 januari 2013 22:37

Efter mycket om och men kom vi tillslut ut på en runda!
Vi hade fullt upp på fm och fram till tre.
Sen blev d tidig middag och efter d var tanken att vi skulle ut!
Men d var sjutton vad sega vi blev efter maten!
Men som sagt, vi kom ut i mörkret vilket gjorde att jag fick chans att testa min nya pannlampa, som självklart kommer från enklaresport :) vad trodde ni? :)
Niclas var riktigt seg i kroppen, så i början gick vi i någon backe! Men sen började jag med att springa och vända och hämta upp honom! Riktig seg kille i dag!
Men han kommer igen!
Men själv kunde jag inte gnälla så mycket, benen kändes bra!
Och vet ni, nacken är bättre :)
Nu väntar jag bara på att den ska bli BRA!

Ta hand om varann!

Ovido - Quiz & Flashcards