Alla inlägg under september 2014

Av Ullis Bernhardsson - 20 september 2014 18:49

Det är månad eller kanske 5 veckor sen jag körde. Det känns som det är jättelänge sen. Men nu börjar jag komma igång igen. För först vilade jag, sen var jag lite lat och vilade lite extra och sen körde jag igång med ordentlig rehab dvs bara prattempo på passen och mycket rehabövningar, så mycket att jag fick grym träningsvärk. Och efter det körde jag en lättare förkylning med halsont. Nu kommer jag blanda friskt med spinning, jogg och mina rehab övningar närmsta tiden och även klämma in lite simträning, så ser varjefall planen ut.
Men i onsdags hade jag riktigt kul, då var jag och körde ett pass på det här bandet! (Se bild)
Det här löpband är så fiffigt att du kan ta bort belastning och köra på utan att ha ont. Jag tog bort mellan 25-30% av min vikt och kunde då köra intervaller utan att få ont!

Ovido - Quiz & Flashcards