Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Ullis Bernhardsson - 27 januari 2013 21:25

Vad fort den är helgen gick, men å andra sidan går veckorna också snabbt!
Var mina ben sega i torsdags så kan jag tala om att de var ännu värre i fredags!
Men på lördagen hade jag ett otroligt löpsug och hade egentligen inga planer på att springa då!
Långpass var ju planerat på söndagen med Maria och Sandra.
Maria skulle på simkurs så jag visste att hon inte kunde på lördagen, men jag chansade på att Sandra skulle ha lite sug på löpning!
Och det hade hon!
Det blev ett 20 km-pass och benen var normala igen! Skönt!
Men planen om pass på söndagen var förstås kvar och i dag blev det Maria, Sandra och jag!
Vi nöjde oss med ett pass på 14 km!
Trevligt som vanligt och en helt ny runda!
Och jag fick ihop mina 5 mil den här veckan!

Sen hade jag även bokat in ett spinningpass på 60 minuter nu i kväll!
Härlig!!
Jag gissar att jag kommer sova gott i natt!

Ovido - Quiz & Flashcards