Alla inlägg under december 2020

Av Ullis Bernhardsson - 6 december 2020 18:26

Två ögonoperationer blev det under hösten, vilket också betydde löpvila för mig i långa perioder. Senaste kontrollen var i fredags, och jag glömmer fråga om jag kan börja jogga nu efter 14 dagars vila. Hur är det ens möjligt att glömma det. Sist fick jag vänta tre veckor med löpning. Så jag ska kolla med dem i morgon så jag vet! Kanske blir det kvällsjogg redan i morgon.
Annars har livet bestått av sjukt mycket jobb senaste tiden och nu börjar jag räkna ner till julledigheten! Ska bli så skönt med långledigt.
Ser fram mot en härlig kombination av träning och häng i soffan med mina favoriter.

Pyssla hemma är en annan sysslar jag gillar, så i dag blev det en ny matta till vardagsrummet. Jag blev nöjd med mitt val.

Nu laddar jag för ännu en jobbvecka och hoppas på löpningen! Håll gärna en tumme eller två :)

Störst av allt är kärleken ??

Ovido - Quiz & Flashcards