Alla inlägg under augusti 2020

Av Ullis Bernhardsson - 30 augusti 2020 22:17

Hej på er! Jag tänkte damma av den här  bloggen av flera olika anledningar. 

Dels för att det är kul att bläddra tillbaka och se vad jag tidigare gjort, men också för att jag vill skriva mer. 

Hur ofta sitter du egentligen ner och bara skriver?

Jag gör det inte speciellt ofta, även fast jag köper fina block och pennor.

Älskar pennor och fina block, så jag måste helt klart skriva mer där också.


Jag kommer förmodligen dela med mig en hel del av min träning, men också familj och livet i stort.

Älskar livet, är det inte underbart att få fylla år, åldras och leva.

Vad skulle alternativet vara, att inte få leva och bli gammal.

Träffade en underbar lite tant för några dagar sedan, helt okänd för mig.

Men det blev ett fint samtal om ålder och hon skulle snart fylla 86 och påminde en hel del om min farmor.

En ljuvlig människa både min farmor och den lilla tanten.


Ta hand om varann och lev!



Ovido - Quiz & Flashcards