Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Ullis Bernhardsson - 6 januari 2013 18:06

Har fått till 3 styrkepass den här veckan, bra jobbat och riktigt kul att träna men min gymkompis! :)
Vi peppar varann riktigt bra!

Så kom då lördagen och min födelsedag och inte vilken födelsedag som helst!
Utan min 40-årsdag!

Jag började min dag med frukost med världens bästa man!
Sen gav jag mig ut på helgens långpass som skulle bli runt kommunen och sluta på ca 22km.
Jag drog iväg och d kändes riktigt bra och jag tänkte "d funkar ju bra att springa som 40-åring oxå" :)
Trampa på bra och tänkte på kommande lopp och mitt nya jobb!
Livet kanske ändå börjar efter 40 :) hehe
D här kommer helt klart bli ett spännande år!

När jag sprungit ca 9- 10 km dök en klubbkompis upp vi gjorde sällskap och jag gissar att tempot ökade en del för mig och sänktes för Kenneth!
Men d var trevligt med sällskap.
När vi kom ut på ådarakan kom motvinden och lite senare fick jag betala för att d gick lite för fort!
Väl framme hos Niclas på Åda och enklaresport tryckte jag ner en energikaka och hällde i mig en powerride i rekordfart!
Gott och jag piggande till!
D blev lite snack i butiken där även en annan klubbkompis stod och hängde! Trevligt! :)

Sen fortsatte jag dem sista 4 km hem!
Väl hemma blev d fart med att få ordning på allt innan gästerna skulle dyka upp! Tur att jag fick hjälp i köket! <3
Em och kvällen gick i en rasande fart och jag är i helhet så nöjd med min dag!

Tack till er som förgyllde min em/ kväll och ett extra tack till dem som har hjälpt mig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards