Alla inlägg den 8 december 2022

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det.
Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag, så jag bokade den.
Men sedan ringde jag upp och bokade om och löste problemet med bilen,
Blev avsläppt hemma och gick sedan till naprapaten.
När jag klev in genom dörren kändes det som jag klev in i ett vardagsrum.
Otroligt välkomnande och fint gym på nedre plan med en härlig soffgrupp och en trappa upp höll naprapaten till.
Men först fick jag en god cappuccino.
Väl inne hos naprapaten gick vi igenom mina problem och sedan började behandlingen.
Det knäcktes både här och där och jag kände skillnad.
Ett exempel är nacken, nu kan jag vrida huvudet i 180 grader. Haha.
Inte riktigt, men det blev stor skillnad.
Känner fortfarande av rygg o.s.v och ska tillbaka på måndag,
Jag trodde inte att allt skulle lösas på en behandling, men jag känner mig hoppfull.
Inga restriktioner när det gäller träning, mer än att lyssna på kroppen,
Så jag körde ett lättare cykelpass på kvällen.
Tillbringade en hel del tid på IR-madrassen.

Halvtre-kaffe på kliniken.

Zwift-världen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards