Alla inlägg den 12 december 2022

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59

Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet.
Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu.
Gällande rygg och ben är leendet inte lika stort, känner av och bestämmer mig för vila på fredagen och även vila på lördagen.
Men det blir inte alls bättre av vila.
Lördagen spenderar vi på Ikea och närliggande affärer i köpcentret intill.
Köper några julklappar och får med ett nytt bord hem från Ikea.
Vi har kollat ett tag, men inte kunnat bestämma oss.
Så det blir helt enkelt ett exakt likadant.
Och vi har lite extra tur då det just på lördagen är 50% på alla vardagsrumsbord.
Och är inte ytan lite mattare på nya bordet :)
Vi är båda trötta nu och vill hem, Niclas är nog extra trött då han slutat med hjärtmedicinen för några dagar sedan.

Vi fixar lite med nya möbler på kvällen och kollar på tv,
Felix lagar vegan-burgare till oss.

På söndagen fortsätter vi med fix hemma på fm och på em kommer Tomas och Rosie.

Sedan blir det ett pass på cykeln och på radion pågår en tävling med frågan: vad saknar 3 % av svenska befolkningen?
När jag cyklat klart ringer jag in och gissar på att 3% saknar ett sparande, men det var fel, vad tror du svaret är?
Jag fortsätter sedan med ett kort löppass på bandet. Får erkänna att jag underskattat det ?nya? bandet.

Älskar att träna.




Det är här det händer.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards