Alla inlägg den 7 december 2022

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont.

Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå.

Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp,

På jobbet får vi ett litet specialuppdrag, jag gillar sånt och vi är några som löser ett problem och 

alla är nöjda.

Jag skojar och säger till personen som behövde hjälp "det kostar"  och jag skämtar verkligen.

Han blev verkligen nöjd med resultatet, och vi löste hans problem.

När jag kommer hem från jobbet bestämmer jag mig för cykel innan jag ska på core.

Det är som i går, lättare växel och varierad ställning.

Sedan börjar det automatiska motståndet haka upp sig och det blir jättetungt och det är omöjligt att fortsätta.

Det hade varit tungt med en hel rygg och nu var det omöjligt.

Vi äter snabbt och går bort till Safiren för att köra årets sista core-pass.

Har inte missat något pass i år, riktigt nöjd med det.

Sedan hem till dusch, soffa, IR och en kopp te som jag somnade ifrån.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards