Alla inlägg den 13 december 2022

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning.
Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restriktioner.
När inskrivningen var klar hade Niclas ledig tidfram till ca 18:00.
Nu blev jag extra glad att jag tog ledigt hela dagen och kunde göra honom sällskap.
Vi började med att besöka ett gym, STC.
Jag körde mina 45 minuter på löpbandet och fortsatte sedan med styrka.
Niclas körde lite olika maskiner,

Det var verkligen fräscht och snyggt överallt i gymmet och omklädningsrummen fick högsta betyg.
Sedan blev det dags för lunch, jag ville helst äta något fräscht.
Men Niclas hade kollat ut en pizzeria och jag kände att det får bli som han vill i dag.
Det var ett bra val av ställe och maten var god.
Sedan gick vi runt hörnet och tog en kopp kaffe.
Promenad bort till sjukhuset igen och det var så kallt.
Satt ner en stund och pratade om viktiga saker, men vi landade i att vi känner varandra så väl och vet vad den andra vill.
Sedan ville vi aldrig sluta kramas.
Älskar din famn och hela dig. Nu håller vi tummarna att ablationen blir lyckad.
Sedan tog Niclas hissen upp och jag gick till bilen och rullade sakta hem med betoning på sakta. Hamnade i köer, men det störde mig inte alls.

Nu sova!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards