Alla inlägg den 6 december 2022

Av Ullis Bernhardsson - 6 december 2022 20:00

Fortfarande stör ryggen och jag känner mig smått irriterad.

Jag får förstås bita ihop nu, ingens fel att jag har ont.

Men det tar helt klart ner mig lite. 
Men jag fokuserar på det positiva i tillvaron och ser till att omge mig av glada människor.

För det är ju så mycket roligare.

Väi hemma bestämmer jag mig för att köra ett pass på Zwift, det går bra.

Men jag får byta position ofta.

Tisdagar brukar betyda löpning med Tanja, men eftersom jag har lite problem tänker jag att cykling nog är bättre.

Tanja däremot stämmer av och säger att hon inte kan i kväll.

Gillar att vi fått det som rutin att springa tillsammans igen.

Saknar alla gemensamma pass som vi sprang.

Avslutar kvällen med te och IR-madrassen.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards