Alla inlägg den 29 oktober 2022

Av Ullis Bernhardsson - 29 oktober 2022 08:53

Efter jobbet blev det ett besök på Åda Krog för lunch med friskvårdsgruppen vi har på jobbet.
En har blivit pensionär och en hoppar av.
Så en lunch som avslutning var väldigt trevligt.
Hur det blir nu med gruppen får vi se. Pandemin har ju gjort att det inte har varit några möten o.s.v

Dagens träning skulle vara simning enligt min plan.
Det är en hel del motstånd och jag känner mig inte helt hemma på simningen, men tänker att någon simning är bättre än ingen simning,.
Det blir mest distans i dag, Men med några fartöknigar.
Det är segt och jag tänker att det kommer ta tid i dag.
Men tillslut kommer jag igång och det känns bättre.
Kör min planerade distans och är ändå nöjd när jag lämnar simhallen.
Men det finns så mycket att jobba med.

Av Ullis Bernhardsson - 29 oktober 2022 08:41

Redan torsdag och vi har under flera veckor kört löpning och bad. Bortsett från förra då Niclas var sjuk.
Men den här torsdagen skulle det bli av, varjefall för mig.
Vi möttes upp vid Stensund och jag sprang iväg och Niclas fick nöja sig med promenad.
Det är lite besvärligt på en liten bit av sträckan där dem skövlat skog.
Men det är bara att ta det lite lugnt.
Springer 23 minuter och vänder sedan tillbaka. Springer förbi Niclas vid dansbanan och vi ses sen vid bastubryggan för bad.
Av någon anledning så föredrar jag att springa en runda innan badet. Det blir i mitt tycke en skönare känsla.
Jag var i två gånger.
Har du aldrig testat är det dags nu :)
Något annat jag tror är en fördel är att aldrig sluta bada efter sommaren.

Bra torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards