Alla inlägg den 14 oktober 2022

Av Ullis Bernhardsson - 14 oktober 2022 20:14

Okej, jag börjar lite smått med bloggen, så får vi se hur länge jag håller ut den här gången.
Jag tänkte att ni här har möjlighet att följa mig mot min sjunde Ironman i Kalmar.
Och jag har möjlighet att gå tillbaka och se vad som blev bra och mindre bra samt att det kanske håller motivationen uppe hela vägen och sist men inte minst är det kul att skriva, det gör man ju inte så ofta nu för tiden.
Jag satsar lite mer den här gången och tänker slå till med personbästa.
Jag har ju inte lyckats få till löpningen tidigare och tiden har dragit iväg.
Men nästa år ska jag försöka få till alla grenar lite bättre och då springa i mål glad och nöjd, skippa sjukvården och behöva gå hem med en melonbit som sen kommer upp.
Hur tänkte jag få till det här då?
Jo, jag har sen ett par veckor sedan startat mitt träningsprogram och känner mig motiverad.

Men det är klart att livet kommer komma emellan, det är ju många pass som ska göras.
Knepigast just nu är simningen, har aldrig sysslat med sim-intervaller.




Nej, det här är ingen riktigt målgång, den här ställdes upp under covid när loppet var inställt! Men torget är detsamma :)

Ovido - Quiz & Flashcards