Alla inlägg den 28 oktober 2022

Av Ullis Bernhardsson - 28 oktober 2022 06:04

Springa-hem-från jobbet pass fick det bli.
Jag gillar att springa från A-B och dessutom är det skönt att vara ute när det fortfarande är ljust.
Jag är ju också lite av en asfaltslöpare och har alltid varit. Men det händer att det blir ett och annat pass skogen och sedan programmet började har det varit mycket mer i skogen.
Det är otroligt härligt att springa i skogen.
Men idag blev det asfalt :)
Och en bit in i passet står det både brandbil och ambulans på gångvägen.
Känns lite jobbigt att behöva passera, men det finns ingen alternativ väg och jag tänker att jag ligger lite på sidan så jag inte stör.
Men framme ser jag inte en människa.
Så jag passerar snabbt och fortsätter hem.
På kvällen blev det som vanligt core, som varje onsdag.
Rutinen är hittad där, och har inte missat något sedan starten av höstens pass startade.

Svårt att inte stanna här och ta en bild :)

Ovido - Quiz & Flashcards