Alla inlägg den 22 oktober 2022

Av Ullis Bernhardsson - 22 oktober 2022 20:07

Det ser bra ut och nu är det bara ett pass kvar den här veckan.
Simpasset avverkas nog helst på fredagar efter jobbet, då verkar det vara minst folk i poolen.
Men den här fredagen skulle spenderas i Nyköping, mina naglar skulle fixas :)
Vilket också är viktigt.
Och Niclas slapp åka buss sista dagen på veckan.
Sprang även på min barndomsvän, tänk att vi känt varandra i snart 47 år.
Vi hann med en gemensam kaffe och prat om livets viktiga samtalsämnen.
Simningen fick därför köras efter och vi kom till simhallen vid 18-tiden.
Det här är fördelen med program, passen ska göras. Jag hade förmodligen hoppat över det annars.
Simning är nog det jag tycker är svårast. Ska sätta mig och kolla en del filmer tänkte jag.
Men körde efter bästa förmåga och den längd som stod på programmet. Nöjd ändå :)

I dag lördag skulle ett terrängpass köras i form av fartlek.
Men först röjde vi i garaget och sålde en hel del överflödiga prylar. Skönt att rensa, fortsättning följer.

När det blev eftermiddag började jag känna mig stressad över att komma iväg, jag vill verkligen inte springa själv i skogen när det blir mörkt.
Så vi satte fart, jag sprang och Niclas tvättade bilen, han är förkyld och kan inte träna just nu.
Bra fördelning om ni frågar mig :)

Sen passade vi på att hälsa på Jocke, han som lämnade jordelivet alldeles för tidigt.
Kom hem och fixade middag och nu häng i soffan, just nu liggandes på IR-madrassen.

I morgon väntar veckans långpass.

Simma

Hälsade på hos Jocke.

Ovido - Quiz & Flashcards