Alla inlägg den 27 oktober 2022

Av Ullis Bernhardsson - 27 oktober 2022 06:03

Jag känner mig trött i dag, lite för lite sömn.
Men efter jobbet åker jag upp till spåret i Trosa och kör ett fartlekspass i terräng.
Trycker på lite i backarna upp och i början känns kroppen seg, men efter ca 15 minuter känns det bättre! Skönt!

Hem för dusch och mat och sen tillbaka till spåret där klubben kör en Spökjogg.
Det verkar vara klent med lampor, så det är mörkt.
Några har klätt ut dig och det väldigt bra.
Bra klubb med fint engagemang.
Det finns godis och läsk till dem som vill ha.
Jag är inte på topp pga trötthet, men så kan det vara ibland.
Somnar tidigt på kvällen och sover gott hela natten.

Av Ullis Bernhardsson - 27 oktober 2022 05:56

Måndagkvällen spenderades mest åt att få över zwiftpassen, men det gick inget vidare och vi funderade på hur sjutton vi gjorde sist.
Frågar i gruppen och snabbt erbjuder sig Sanna att ringa upp och försöka hjälpa mig.
Men vi får ändå inte riktigt till detox jsg tackar och vi lägger på. Vi lägger flera timmar på det här, i normala fall hade jag slitit mitt hår. Men eftersom jag inte längre verkar jaga upp mig speciellt mycket nu för tiden så känner jag mig lugn. På något sätt löser vi det. Så kommer Felix, och vi frågar honom och det är klart på en sekund :)
Passar på att ladda ner kommande tre pass samtidigt.

Att det skulle vara så svårt :)

Ovido - Quiz & Flashcards