Alla inlägg den 12 augusti 2021

Av Ullis Bernhardsson - 12 augusti 2021 22:00

Körde Niclas till jobbet och stannade sen kvar i Trosa för att springa på banan.
Valde att köra passet som klockan hade som förslag. Korta sprintar, ok tänkte jag. Inte optimalt för min kropp, men jag testar. Farten som klockan visade var 3:25 tempot och för är jag inte, men tänkte att jag gör mitt bästa.
Gick ju bra ändå tycker jag, nöjd och glad.
Åkte sen vidare till Stensund för frukost och bad. Fick sällskap av en kollega och det var trevligt.
Åkte sen och hämtade upp Niclas och vi tog en lunch på Åda golfbana.

På em kom Rosie över på kaffe och vi fick också sällskap av Felix vilket var trevligt.

På kvällen padel med kollegor och jag tror att vi måste läsa på mer och lära oss reglerna bättre. Men vi hade kul.
Avslutade den här dagen med ett kvällsdopp med Niclas på Stensund.
Vi gick hem genom campingen och vi kommer nog satsa på plats till nästa år.
Vi trivs verkligen där :)

Stensund

Sällskap av Prinsen på bryggan

Ovido - Quiz & Flashcards