Alla inlägg den 7 augusti 2021

Av Ullis Bernhardsson - 7 augusti 2021 23:05

Niclas och jag tog bilen och åkte upp till Niclas bror och fru. På vägen upp satt jag med teorin för grönt kort halva resan,
Trodde jag aldrig skulle ske.
Väl framme väntade några härliga dagar, alltid lite trevligt att få komma upp till dem.

Jag fortsatte och gjorde klart teorin när vi kom fram och blev godkänd.
Nu återstod att öva på att slå och spela golf.
Gick med på en runda med Niclas och Peter, gick inte alls bra.
Borde övat mer innan.
Har haft svårt att veta om jag är höger eller vänster, får ingen bra känsla,
Sista morgonen säger Anette att hon bokat en tid för oss med ett PRO och jag blir nervös och lite stressad.
Men det går bra och är bra. Är nöjd efter lektionen,
Niclas har och ger mig också bra pepp och råd.

På kvällarna äter vi goda middagar, pratar och spelar kort.
Trivs otroligt bra.

En av dagarna är vi några timmar på stranden och jag passar på att klämma in 1500 simning. Bra känsla!

Vi övar på mer slag och träffar halva Anettes släkt, härliga människor allihopa.
Niclas och jag springer en runda i Trebo, gillar verkligen spåret.
Och Niclas har en bra dag för löpning! Heja :)
Jag kör lite extra och Niclas hämtar upp mig.

Efter några dagar är det dags att åka hemåt och vi tackar för allt.
Blev härliga dagar med härliga människor och jag utmanade mig själv flera gånger under dem här dagarna!
Heja mig! ;)

Här kommer några härliga bilder från dagarna.

Ovido - Quiz & Flashcards