Alla inlägg den 9 augusti 2021

Av Ullis Bernhardsson - 9 augusti 2021 23:43

I dagar åkte vi iväg till stan och målet var att kolla lite golfprylar och gå igenom några affärer.
Och som pricken på i:er besöka Zetas och äta lunch.
Men först passerade vi HM, stadium, Lindex mm och även dormy. Det blev klent med inköp.
Sen åkte vi till Zetas för att njuta i den underbara trädgården och äta lunch. Det var riktigt gott och vi såg även att dem fått fina utmärkelser flera år.
Vi njöt av lunchen och hälsade på en katt som kom fram, den verkade leva ett bra liv i trädgården.
Det blev inga inköp här heller, den här gången, men jag blev sugen på mycket.
Men inser att jag måste ha en plan för det jag köper.

Vi fortsatte i ytterligare några affärer och det blev en ny kaffebryggare av märket mockamaster.
Vi åker sen hemåt och passade på att plockar upp Tim från jobbet.

När vi kom hem började vi med nya mattan som vi köpt till altan.
Det kommer nog bli bra.
Vi tog ett break och åker ut med middag till Stensund där det också blir ett kvällsdopp.
Jag är tycker dock att det är lite svalt och det tar tid att komma i vattnet i dag.
Det blir ett kort bad, ser sen en fantastiskt fin himmel som inte alls blir lika fin på bild.

Väl hemma fortsätter vi med mattandet bra tag och nu är det faktiskt dags att sova!
I morgon börjar Niclas jobba igen, vi gjorde en riktigt dålig planering märkte vi förra veckan, och jag avslutar därför min sista vecka utan Niclas. Men det ska lösa sig, det lovar jag ;)

Zetas trädgård

Stensund

Ovido - Quiz & Flashcards