Alla inlägg den 11 augusti 2021

Av Ullis Bernhardsson - 11 augusti 2021 20:58

Inne på sista semesterveckan, vi hade ju planerat helt fel eller rättare sagt så tänkte jag fel. Så nu spenderar jag sista veckan utan Niclas. Och hur kunde det bli så fel då, jag brukar ha tre veckor och då börjar vi samtidigt, men i år tog jag fyra. Ja, ja så kan det gå och än sålänge har jag faktiskt haft två fantastiska dagar.
I går började jag med att slå några bollar på rangen och sen hem för att byta om för att springa.
Och sen vidare till Nyköping för att träffa en föredetta kollega.
Det var evigheter sen nu, men alltid lika trevligt och spännande samtal. Kvällen avslutades på löparbanan för att peppa och springa med nybörjargruppen. Bra dag :)

Även i dag körde jag Niclas till jobbet och stannade till vid Åda för att slå en hink.
Hem och vänta in Lina som kom och drack en kopp kaffe.
Sen åkte Felix och jag till Nyköping och åt en riktigt god lunch på Tovastugan. Kan vara mitt nya favoritställe.

Vi hämtade Niclas på jobbet och åkte hem.
Kvällen bjöd på ett riktigt bra core-pass på Safiren med Sara.
Nu känns det som jag är på gång igen med styrka/core.
Härligt :)


Med en av mina favoriter på Tovastugan.

Lugnt och fint hela vägen på löpningen i dag.

Åda golfklubb

Ovido - Quiz & Flashcards