Alla inlägg den 4 augusti 2021

Av Ullis Bernhardsson - 4 augusti 2021 00:38

Startade dagen med att följa med Niclas till sjukgymnasten, tänkte vara smart och passa på och fråga om några övningar för mitt knä och höft som är lite tjuriga just nu.
Men inser när vi kommer fram att jag kommer ju inte få gå med in pga covid.
Som patient får du ett munskydd i kassan.
Jag sitter i väntrummet, men går sen och köper mjölk. Vi ska till Lina och ta en kaffe efter besöket.
När Niclas är klar har han varit snäll och frågat om några bra övningar till mig.
Innan vi åker till Lina springer jag in på Trosa hot yoga och köper några av mina favoritarmband. Träffar Sara och hinner prata några ord.
Sen blir det en stund hos Lina och jag springer sen hem, lite skönare känsla i dag! Jippi, hoppas det fortsätter så.

Väl hemma blir det mellis, dusch och packa och sen åker vi mot Sandviken för att hälsa på Peter och Anette några dagar.
Ska bli väldigt trevligt.
Resan upp spenderas med delar av en kurs, resan upp går väldigt fort.
Vi stannar och tar en kaffe vid Gävle bro.
Jag testar för första gångerna chai latte, god men söt.
När vi kommer fram blir det riktigt kaffe i uterummet och mycket prat och sen åker vi till golfbanan och hänger en stund.

Kvällen avslutas med middag och kortspel.

Bra dag :)

Löpning :)

Ådarakan

Betydligt bättre än när det står ?inte produktiv?
:)

Ovido - Quiz & Flashcards