Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Ullis Bernhardsson - 15 maj 2015 12:51

Jag har en längre tid varit sugen på något galet roligt äventyr i löparskor!

Ja, jag kommer köra Ironman i augusti och det i sig är ett äventyr!

Men jag är nu ute efter ett äventyr utan tävlan!
Skulle kunna ske i slutet av hösten eller på våren!

Funderar vidare och har du någon erfarenhet och tips kontakta gärna mig på ullislovisa@me.com

Av Ullis Bernhardsson - 15 maj 2015 10:19

Det var inte alls min dag i dag, men så är verkligheten. Alla dagar kan ju inte alltid vara på topp.

Men efter mycket om och men blev det premiär på cykeln för i år.
Det tog emot rejält, jag vill ha strålande sol och skönt väder när jag cyklar.
Men väl uppe på cykeln funkade det bra.
Vi körde mot södertälje och vinkade på Tomas som var på väg hem.

Vi som gillar fika stannade till och tog en kaffe på saltå.
Och sen cykla vi hem, faktiskt i lite sol och det var betydligt härligare.
Lite högre fart hem också.
Dock inget tempo att skryta om, men nu är förhoppningsvis cyklingen igång.
Nu behövs det bara en gnutta simtränare ;)
Usch, den är ju skitsvår att få till.

Väl hemma blev det en kort vila innan det var dags för klubbträning, samling kl 19.00
Själv trodde jag inte att det skulle komma någon, pga att det var helg.
Men Putte kom och det var ju bra, annars hade det planerade passet förmodligen bara blivit halva passet.

Nu blev det distans ca 11 km, trevligt och socialt. Perfekt en sån här dag.

Och visst sjutton fick träningen mig på bra humör.
Det där med träning är bra skit.


Ta hand om varann!


Kaffepaus här.

Ovido - Quiz & Flashcards