Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Ullis Bernhardsson - 5 maj 2015 21:43

I dag stod det intervaller med jobbet på mitt schema!
Jag hade erbjudit mig att hålla ett pass!
Och upplägget såg ut så här, vilket inte är något konstigt!

Uppvärmning, löpskolning, intervaller, nerjogg.

På löpskolningen höll jag mig till klassiska övningar som låg skipping, hög skipping och hälkick.
Sen kombo av hög skipping och hälkick! Och ett litet test av travaren.

Löpskolning var nytt för alla.

Sen drog vi igång med intervallerna som blev 3x3x400m vi körde på 200 m gåvila eftersom alla inte hade klocka!
Och jag hade dålig koll på om vi skulle hålla ihop.
Men vi höll ihop skapligt.
Setvilan blev 2 min.

Jag tycker alla gjorde det riktigt bra och det var riktigt kul :)
Hoppas deltagarna också var nöjda!

Liftade hem med Carina, för att efter ca en timme bli hämtad för pass nummer 2, barpump med brutala Elin!

Och jag kan lova att det tog! Phu!

Nu är de bara sova kvar :)


Intervallgänget!

Ovido - Quiz & Flashcards