Alla inlägg den 1 maj 2015

Av Ullis Bernhardsson - 1 maj 2015 23:23

Den vanliga frukosten äts på verandan och sen väntar ett härligt pass med Sandra! Som vanligt bra pass och mycket glädje och energi!

Efter passet pratar vi om marknaden i Son servera, Niclas och jag ska ta en promenad dit och Sandra berättar om en affär som är lite som Ullared, Muller heter den! Men den visar dig vara stängd, varför förstår vi inte riktigt!
Vi knallar vidare och går ett varv på marknaden!
Håll i er nu, jag handlar ingenting!
Vilket kanske inte är jättekonstigt, marknader är inte riktigt min grej, kan knapp minnas när jag besökte Trosa marknad sist

Vi stannar till och tar en fika och jag får in den största chokladkakan jag någonsin sett, nästan en hel tårta! Haha!
Men jag får hjälp av Niclas!

Hemma igen blir det poolen, Ferry och faktiskt några längder crawl i poolen med näsklämma!
Det där med vatten hör inte till min favorit! Frågan är varför jag då kör triathlon och bara långt!

Men skönt att få till det lilla!
Vi äter middag på balkongen i solen i dag, men det blir hämtmat! :)

Sen slappar vi bra länge och tvekar lite fram och tillbaka om det ska bli någon löpning i dag, till slut bestämmer vi oss för ett kort pass lätt jogg!
Det slutar med en mils löpning och bitvis riktigt bra tempo!

Vi packar lite och njuter sen en stund på balkongen! Riktigt skönt ute fast klockan är mycket!

I morgon åker vi hem till världens härligaste söner!
I morgon blir det lördagsmys med bästa familjen!

En vecka borta är alldeles lagom!

Ta han om varann!

Bilder från dagen kommer här :)

Nä, jag yogar inte på riktigt!
Jag vill bara ha en bra bild ;)

Ovido - Quiz & Flashcards