Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Ullis Bernhardsson - 3 maj 2015 21:34

Vaknade av att solen sken, härligt! Sveriges kanske inte är så illa ändå ;)
Redan i går hade vi bestämt oss för att köra runt kommunen i dag!
Jag klev upp först och gjorde alltså frukost.

Sen kom vi iväg runt 10.00, lite sega ben var det allt på dagens pass, men pigga inslag tack och lov.
Jag valde att ha halvlånga tights och kortärmad tröja med en tunn långärmad över.
Den långa åkte på och av några gånger, kunde inte bestämma mig riktigt.

Innan vi ens hann ut från vagnhärad stötte vi på två klubbisar, Micke och Thomas. Dem såg pigga ut.

Vi funderade( mest Niclas) en stund på att köra med dem, men jag insåg att det absolut hade gått för fort för mig så vi fortsatte på våran planerade plan.
Vi kom runt kommunen och stannade till på blomsteraffären där jag skulle köpa presentkort till en vän som skulle firas senare.

Vi stannade även till på Utsikten och tog en fika och snackade med brorsan och Monica!
Fick även provsmaka den belgiska våfflat som dem börjat servera, gott :)

Vi hann med en siesta och sen middag med härliga ungdomar, följt av fika hos Rosie. Trevligt :)

Padda i soffan fick avsluta kvällen.
I morgon tillbaka till verkligheten!
Blir bra de också!

Ingen bild på dagens runda, Niclas batteri tog slut!
Men den här känns okej!

Ovido - Quiz & Flashcards