Direktlänk till inlägg 25 maj 2015

Yoggi och joggis

Av Ullis Bernhardsson - 25 maj 2015 21:45

I går åkte grabbarna hem, så nu är det tomt här hemma!
Jag frågade om de inte ville stanna några dagar till, men de ville de absolut inte. ;)

Men vi hade ordnat ett välkommen-hem-fika för mamman och pappan!
Grabbarna tyckte det var så kul, plockade blommor och dukade bordet!
Gjorde även namnskyltar till alla!
Dem hade en del diskutioner om hur vi skulle placeras :)

Dem blev så glada när de kom hem <3

Vi har haft härliga dagar tillsammans, men nu är det över för den här gången!

Nu är det tänkt att träningen ska trappas upp, bara hoppas att det funkar!
I dag ville en kollega som utbildar sig till yogainstruktör öva på en grupp!
Det skulle bli yoga för löpare och det ville jag inte missa!
Men först ett löppass med Carina. Vi körde lite av stadsloppsbanan, när vi var tillbaka på jobbet märkte vi att det blev kortare än vi trodde!
Vi var varjefall nöjda och tog en kopp kaffe och laddade för yoga.

Vi körde ett yoga-pass för löpare vilket betyder mycket stretch.
Och andning också förstås.
Men det är inte helt lätt att få till andningen!
Men det var ett bra pass, nästa vecka kör vi igen!

Hem, handla dadlar på Ica som Kenth tagit hem!
Äntligen kan jag baka bollar igen! :)

Kila över och gratta grannen som fyller 80 år i dag, men vi bestämde att vi tar fikat vid ett annat tillfälle!
Planterade liljekonvaljer som jag fått från Vigdis <3

Och avslutade med att göra chiapudding, blir kul att testa till frukost i morgon! :)

Yoga men Ann-Sofie i dag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Bernhardsson - 18 december 2022 16:24


Det här med att blogga är nog återigen inte min melodi. Jag tänker att det blir kul, men är nog lite för privat för att blogga. Att enbart skriva om träning blir nog väldigt tråkigt för eventuella läsare. Klart att det kan vara kul att gå tillbaka ...

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning. Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restr...

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59


Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu. G...

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det. Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag...

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont. Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå. Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp, På jobbet får vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards