Alla inlägg den 18 mars 2022

Av Ullis Bernhardsson - 18 mars 2022 19:52

Torsdag och Niclas och jag slutar nästan samtidigt, han ringer mig på jobbet och berättar att målaren är klar i Tims lägenhet.
Jag hade tänkt jogga hem, men istället åker vi förbi och tittar.
Det känns som det kommer bli bra när det är klart. Men det är lite kvar.
Tex golvet som ska slipas och sen gör vi nog lite själva också.

Jag kommer på att min vän Tanja kanske vill jogga i kväll och skickar ett meddelande.
Och hon vill springa, det var väldigt längesen vi sprang tillsammans och vi blir båda glada över att det äntligen blir ett pass. Jag har ju inte kunnat springa så mycket, men det går bättre och bättre.

Vi möts upp halvvägs som vi brukar när vi springer och det blir en hel del prat bortsett från backarna då vi tystnar.
När jag kommer hem är Niclas påväg till Safiren.
Jag känner att det skulle vara kul att cykla lite också och startar upp paddan och signar upp för ett pass på Zwift och snart sitter jag på cykeln.

Bra dag :)

Löpning med Tanja

Zwift-cykling

Ovido - Quiz & Flashcards