Alla inlägg den 14 mars 2022

Av Ullis Bernhardsson - 14 mars 2022 19:15

Måndag igen och hela 7 grader kallt när jag åkte till jobbet.
Lite trött, somnade lite försent i går.
En klassiker att inte komma i säng i tid på söndagar. Kanske är jag är utvilad.

Slutade en halvtimme tidigare i dag, har äntligen fått tummen ur och bokat massage hos Monica på Spirea.
Jag har skickat dit Niclas några gånger och han har varit nöjd.
Monica är lugn och jordnära, jag gillar henne och det visade sig att massagen var fantastisk. Jag trodde inget annat, men nu är det bevisat.
Hon känner efter vilket behov som finns och jobbar efter det.

Kroppen är så intressant och jag ställde många frågor, vilket var helt okej.
Det här måste jag fortsätta med, mer massage under året.
Vi pratade också en del om lymfsystemet, jag har ju en svägerska som är väldigt kunnig på området och har tipsat och visat mig övningar.
Samt gett mig lymfmassage, hon är också väldigt duktig och inspirerande och snart ska vi ses och testa en ny utmaning för mig.

Jag kommer tillbaka.

Av Ullis Bernhardsson - 14 mars 2022 05:35

Det var ett fantastiskt väder ute och jag älskar det! Vi åkte med yngsta sonen till Stockholm och söder för att gå på lägenhetsvisningar, hela fyra stycken skulle vi på.
Jag älskar även dem här dagarna lika mycket som solen.
Att få vara med på den här resan är så kul.

Vi fick också en bra promenad mellan alla visningar och hann även med kaffe på ett söder-fik, unch och en gåkaffe till bilen.
På den ena visningen var det vansinnigt mycket folk. Men vi hittade några som vi gillade, men framförallt som F gillade.
Vi får se hur det går, dem brukar ju tyvärr dra iväg rejält.

Hemma blev det ett kort cykelpass, middag och soffa på kvällen.

En tavla från söder-fiket.
Inte många ord vi kände igen.

Ovido - Quiz & Flashcards