Alla inlägg den 9 mars 2022

Av Ullis Bernhardsson - 9 mars 2022 19:43

10 september skrev jag senast, ett halvår sen.
Men en av anledningarna att jag började blogga var att jag ville skriva mer.
Jag skriver alldeles för sällan.

Det har hänt en hel del sen sist.
Niclas har fyllt 50 år, men firade med att bli förkyld och jag fick justera planeringen rejält.
Men det blev ändå en bra födelsedag.

Vi har firat jul, nyår och två födelsedagar.
Sönerna har haft covid vid två olika tillfällen och vi har suttit i karantän.
Både Niclas och jag klarade oss båda gångerna.

Jag har jobbat en hel del under hösten.

Lyckades bli skadad, och den hänger fortfarande kvar, men nu kan jag äntligen jogga igen och jag känner mig hoppfull.
Men inget ont som inte har något gott med dig, jag har cyklat en hel del,

Haft tre olika sjukgymnaster.

Anmält mig till lopp fast jag är skadad.

Köpt världens största soffa, men jag börjar vänja mig nu och efter inköp av kuddar, filtar och blommor så är jag nu ganska nöjd!

I världen pågår ett krig.

Dieselpriset är högre än någonsin (27.99)

Sonen fick en lägenhet och vi jublade och han var superglad tills han fick se den.

Det här var ett litet axplock av vad som hänt!

Ovido - Quiz & Flashcards