Alla inlägg den 30 juli 2021

Av Ullis Bernhardsson - 30 juli 2021 20:54

Fredag igen och halva semestern har gått.
I dag har det regnat och det blev automatiskt städning, den har man ju liksom glömt alla fina dagar. Jag gick loss i köket och putsade fönster och tvättade gardinen samt torkade av det mesta faktiskt.
Niclas hjälpte också till. Sen fortsatte vi att plocka ordning. Jag började rensa lite i förrådet i källaren, men långt från klart.

Inger och Zara kom och fikade, mycket trevligt :)
Lite senare sprang Tanja och jag en runda.
Det var längesen.
Jag har ju ont i knäna just nu och det är så tråkigt att vara begränsad.
Jag får helt enkelt göra jobbet som måste göras även om det är svårt att komma igång,

På kvällen åt familjen tacos tillsammans! Trevligt :)

Tanka energi.

Ovido - Quiz & Flashcards