Alla inlägg den 28 juli 2021

Av Ullis Bernhardsson - 28 juli 2021 20:38

Nu har, är och även blir det några fixa hemma dagar och även umgås och dricka kaffe med vänner.
I går började vi röja på framsidan, rensa ogräs och klippa ner buskar. Mitt i röjandet kom syrran förbi med sina barn och jag tror att Cornelia hade lite överskottsenergin. Busigare än busigast tror jag :)

Men som vanligt kul att ses.
Sen fortsatte vi ett tag till med att röja.
Förberedde för duk och nytt grus ner till garaget/butiken.

Vi hann också med att springa med klubben, men jag känner mig så ur form, så det är knappt värt att springa med andra. Det pushar mig inte alls just nu.
Att jag dessutom har fått besvär med knäna igen hjälper inte till.
Det är dags att ta tag idet på riktigt.
Dock trevlig att träffa klubbkompisar.

Grabbarna vill beställa sushi och vi hämtar på vägen hem från träningen.
Trevlig middag med familjen.
Och sen tar vi det sista för dagen på framsidan.

Sover gott och startar dagen med kaffe i paviljongen.
Sätter omgående fart med att köra till tippen och hämta grus.
Lina kommer och fikar, vi pratar om livet.
Och hon lär mig vad en farmor-kram är.
Vi skrattar gott :)

Sen gör Niclas och jag några inköp på Mio och Ikea.
Alltid kul med nya projekt.

Ovido - Quiz & Flashcards