Alla inlägg den 26 juli 2021

Av Ullis Bernhardsson - 26 juli 2021 16:25

Alltså jag älskar att vara hemma, verkligen ÄLSKAR.
Vi har nu varit hemma några dagar och jag gillar det.
I går var vi och firade min systerdotter Melissa som fyllde 3 år. En ljuvlig liten tjej, vi passade också på att fira min andra systerdotter Cornelia som fyllde 5 år tidigare i veckan, lika härlig är hon.
Vi hade köpt ett varsitt sminkhuvud till tjejerna, vilket visade sig vara bra presenter.

På eftermiddagen joggade jag ut till Stensund och mötte upp Niclas, vi skulle kolla på en eventuell plats för husvagnen kommande två månader.
Men priset var lite högre än vi tänkt och det är ynka två månader kvar och vi har en hel del att fixa hemma. Så jag är osäker på hur jag känner.

På kvällen grillade vi och jag avslutade sedan dagen med en kvällspromenad med Tanja.

Cornelia och Melissa

Dags att blåsa ljus.

Ovido - Quiz & Flashcards