Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Ullis Bernhardsson - 19 mars 2015 20:55

I går kväll mådde jag inte alls bra låg i soffan hela kvällen och i morse fortsatte det, yrslig och konstig känsla i kroppen typ högre puls än normalt!
Men jag var på jobbet och framåt em kändes det bättre!
Jag hade dessutom planerat in ett intervallpass med två kollegor på jobbet och jag ville inte missa det! Men jag trodde i morse att det var kört, men som sagt blev det bättre och jag kunde köra passet!
Vi möttes upp på banan, det var deras första banpass och jag valde 400-ingar!
Och dem gjorde det jäkligt bra!
Jag var själv riktigt nöjd med passet och dessutom hade jag inte ont alls under passet! 
Det går framåt!

När jag sen kom hem hade jag fått ett paket! Mina nya löparskor! Life is good!

Nu blir det padda i soffan och titta på
Berg och Meltzer!
Dem är ju underbara!

Ta hand om varann!

Dagens pass kördes här!
Tack för sällskapet ungdomar!

Life is good!

Ovido - Quiz & Flashcards