Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Ullis Bernhardsson - 18 mars 2015 21:53

Tisdagen skulle bjuda på ett barpump-pass med Elin!
Men jag får ett mess av en kompis att det hoppat in en resev då Elin inte är helt kry och måsta vila rösten.
Och då måste jag också vila ?
Nädå, inte alls. Men Elin är grym och jag väljer helt enkelt att köra ett pass med klubben på löparbanan.
Det var grymt längesen jag var där, och det var riktigt kul att träffa några klubbisar igen. Det blev en hel del snack under uppjoggen, följt av löpskolning och sen valde jag att jogga med Niclas eftersom jag kört ett gäng 400- ingar på måndagen.

Ett riktigt socialt och trevligt pass blev det ?

Och i dag onsdag blev det en tidig morgonpromenad till jobbet. Och på kvällen blev det mest vila i soffan då jag inte kände mig helt pigg!
Nu ser jag fram mot morgondagens pass.

Ta hand om varann!

Klockan är fem och morgonpromenaden startar! ?

Ovido - Quiz & Flashcards