Alla inlägg den 17 april 2022

Av Ullis Bernhardsson - 17 april 2022 21:49

I dag är det Sillen runt med klubben, men jag får inse att jag inte kan vara med och hänger med Niclas i bilen och ser till att löparna får det dem behöver.
Vi plockade också några kontroller när tillfälle ges.
Och när sillen runt är över då är det dags för mer ?hitta ut? och vi ger oss nu på Trosa.
Vi är ute ca två timmar igen.

Av Ullis Bernhardsson - 17 april 2022 21:45

Sista dagen innan långledigt och det ska bli skönt.
Dagen var lite seg och gick lite långsamt.
Chefen kom med världshistoriens största påskägg och jag äter inte godis, menveck ner mig för några chokladbitar.
Niclas satt hemma och väntade och taggade för hitta-ut orientering.
Så när jag kom hem var maten redan klar och vi åt och gav oss sen iväg.
Vi började med Vagnhärad och plockade en heldel kontroller på ca två timmar.
Kul att det är tillbaka.
Nu kör vi!

Ovido - Quiz & Flashcards