Alla inlägg den 12 april 2022

Av Ullis Bernhardsson - 12 april 2022 17:13


Lördag:
Sedan länge var en Stockholm-helg planerad med min svägerska och svåger och det är alltid trevligt att ses och jag får alltid en dos energi av Anette.

Niclas och jag tog tåget upp den här gången och det var väldigt bekvämt.
Och när vi kom fram var hotellrummet redan ledigt och vi kunde checka in, vi skull bo på Heymarket och jag gillar hotellet väldugt mycket. Vi passade på att gradera upp rummet på plats.
Rummet var rymligt och fint, så jag var nöjd :)
Vi knallande bort till Anette och Peter och hängde där en stund för att sedan ge oss ut på stan.
Vi fikade, shoppade och åt mat, och kollade in paddel-banan på NK-taket.
Fint, men det lockade inte mig speciellt mycket.

Sen blev det lite vila på rummet och sen drog vi igång med spel, Niclas hade hittat ett nytt spel som han köpte på stan. Jag vsr lite tveksam, men när jag vann omgången kunde jag inte låta bli att säga att spelet var roligt ;)
Det blev också en omgång plump och då vann Peter.
En lugn och skön kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards