Alla inlägg den 6 april 2022

Av Ullis Bernhardsson - 6 april 2022 18:33

Det har varit lite lugnare på jobbet nu, vi har fortfarande mycket att göra, men extra personal som stöttar gör livet mer drägligt :)
Dagarna rullar på fort, men jag är trött och har medvetet vilat lite mer efter min förkylning eller allergi som jag hade förra veckan.
Känner efter vilken trötthet och anpassar mig.
Men på tisdagar är det intervaller med klubben och jag kör med nybörjargruppen eftersom jag varit borta länge från löpningen.
Väl på plats ser det ut som jag blir själv och så blir det också. Ingen kommer och Niclas är sliten och promenerar istället. Jag slapp t.o.m löpskolningen.
Gjorde om passet lite också.
Började mitt pass med barmark och avslutade i snöstorm, aprilväder :)

Efter passet åkte vi förbi Tim och lämnade lite saker.
Sen hem och duscha, äta och slappa i fogfsn och jag lyckades somna.

Aprilväder

Ovido - Quiz & Flashcards