Alla inlägg den 7 april 2022

Av Ullis Bernhardsson - 7 april 2022 22:22

Jobbat som vanligt och det var en bra dag, som dem flesta dagarna. Möte med miljö och kvalite-gruppen. Kul att dem mötena kommit igång ordentligt.

Niclas hämtade upp mig på jobbet och hemma blev det middag och sen skulle jag springa med Tanja vid 17:15, men det sköts upp till 18:45, och sen fick Tanja kasta in handduken. Så kan det vara ibland, jag blev lite uppgiven en sekund. Och tänkte styra om till cykel när Felix började prata om ett lopp och ville springa. Och det gjorde vi och inget väder i världen kunde dra ner mitt humör. I dag vräkte regnet ner.
Felix gjorde enbart första-runda och jag hoppas han vill fortsätta,
Han fick dock lite ont i ett knä, men vi stretchade ordentligt när vi kom hem.
Avslutade med Elitstyrkans hemligheter och nyheterna på tv.

Glad mamma som får springa med sonen : )

Ovido - Quiz & Flashcards