Alla inlägg den 4 november 2022

Av Ullis Bernhardsson - 4 november 2022 17:22

Men jag ska erkänna att det var en lång vecka, jag började redan i onsdags med att tro att det var fredag när jag vaknade :)

Men vi kör veckan som gått lite snabbt.
Söndagen bjöd på långpass, bästa pssset på hela veckan om ni frågar mig.
Startade i skaplig tid på fm och sprang tyvärr med andan i halsen, fick inte riktigt ner luften. Sen bestämde jag mig för att släppa det jag inte kunde påverka här och nu och njuta av ett soligt långpass och jag behövde det verkligen. Ljuvligt :)

Hittills i veckan har jag även klämt in core/styrka. Ett cykelpass och det är alltid lite tuffare pass, måste jobba på cykelbenen.
Avverkat två löppass, distans i går med Niclas som sällskap på cykel.
Det är verkligen inte kul att springa i mörker.

I onsdags var jag på behandling och fick lite färg på fransar och bryn.
I dag var jag på en ljuvlig massage hos Monica på Spirea, så skönt.
Och efter en sen lunch blev det ett terrängpass i Trosa elljusspår med Niclas.
Fick också ett bra/viktigt samtal i onsdags som kändes bra, men det är inget jag just nu tänkte dela med mig av, men vi får se lite längre fram :)
Veckan lite kort och snabbt!

Kvällarna har spenderats med en kopp te i soffan.

Långpass

Svettfest på cykeln.

Ovido - Quiz & Flashcards