Alla inlägg den 25 mars 2021

Av Ullis Bernhardsson - 25 mars 2021 21:02

Som ett litet litet hål där luften bara rinner ut. Den känslan drabbades jag av i går.
Livet gör ont ibland, så är det och så får det vara.
Men det tar mycket kraft, som helt klart går att lägga på annat som är mycket roligare.
Jag är ju också en person som gärna analyserar. Men det gillar jag faktiskt (nästan alltid)

Nog om det, jag får släppa det nu.
Allt typ frid och fröjd!

Över till något roligare, i dag var jag hos frissan, skönt att klippa igenom håret. Kände mig väldigt vuxen när jag i januari satt och bokade in första halvårets frisörbesök. Kände i dag att det var väldigt skönt att göra så. Efter i sommaren bokar jag in höstens besök! Heja mig! :)

Felix fixade veganska våfflor på självaste våffeldagen och jag hann med ett cykelpass på kvällskvisten!

Nu väntar en skön dusch och en kopp te.

Snart blir det te i favoritmuggen.

Zwift-cykling

Ovido - Quiz & Flashcards