Alla inlägg den 11 mars 2021

Av Ullis Bernhardsson - 11 mars 2021 21:30

Den senaste veckan har jag hunnit med fyra covid-test, varför då undrar ni kanske.
Vi har haft några fall på jobbet och då agerade man snabbt och testade alla. Mycket bra tycker jag och det förekom faktiskt fall där man inte hade någon symtom, så visst är covid lömskt och kan drabba så olika.
Men nu känns det lugnt igen på jobbet,
Vilket känns bra!

Annars har jag hunnit med några cykelpass senaste veckan, har lite problem med ena knäet och har vilat från löpningen! Tråkigt, men klokt.
Cyklingen körs på trainer som är kopplad till Zwift.

Men i dag skulle jag provspringa igen, men då kom stormen Evert på besök och drog med sig ett snöoväder.
Men av någon anledning gillar jag lite skitväder, det är något speciellt att springa då!

Jag fick sällskap av min vän Tanja och vi avverkade en mil.
Hoppas hon tyckte om vädret nästan lika mycket som mig varjefall :)

Ovido - Quiz & Flashcards