Alla inlägg den 16 september 2015

Av Ullis Bernhardsson - 16 september 2015 20:39

Ok, jag lider av en svacka just nu. det tar emot och jag får jobba lite extra med mig själv.
Vilan efter Ironman var verkligen välbehövlig, sen kom ju en förkylning och nu borde jag vara sjukt taggad att komma igång.
Men just nu är det inte riktigt så.

Dock tar jag mig cyklandes till och från jobbet i stort sett varje dag efter Ironman, i går blev det spinning med härliga glädjespridaren Sara och i dag core med duktiga Carina!
Några simpass har jag också kört. Så jag rör på mig, men det tar emot lite. Fast så är det ibland.

På någon ev fråga hur jag tar mig ur en svacka kommer svaret här....

Jag tillåter mig att ha en svacka, så är livet.
Jag bokar in en del gruppträningar med härliga människor.
Joggar och försöker ta det lite som det kommer. (Jag kommer hinna med att köra intervaller också)
Är inte så hård mot mig själv.
Gör som jag lär "planerar in träningen"
Har plockar fram ett program inför Ironman 2016.

Borde köpa mig något roligt träningsplagg också :)

Ta hand om varann! <3



Ovido - Quiz & Flashcards