Alla inlägg den 8 september 2015

Av Ullis Bernhardsson - 8 september 2015 21:22

jodå, det rullar på. Fast först blev det en välbehövlig vila. Faktiskt hela 2 veckor bortsett från transportcykling till jobbet (7km dit och 7 km hem) dem flesta dagarna.

Sen kom jag igång med en lugn jogg på måndagen för att sedan på tisdagen köra ett coopertest med kollegorna på jobbet.
Det gick lite bättre än jag trodde faktiskt!
Senare på kvällen körde jag ett pass med klubben, men höll mig till jogg och löpskolning.

Torsdagen bjöd på löpning i skogen och även de med klubben.

Simning på fredagen och upp tidigt i lördags för ett styrkepass, och sen ont i ryggen som blev värre till söndagen.
Och ingen bättring på måndagen heller.
Men körde ändå simning och yoga och det funkade bra.

Men i dag tisdag är ryggen bättre, men inte bra och jag passar på att toppa med en förkylning!
Så ingen klubbträning i kväll.

Men en promenad med en vän fick förgylla min tisdagskväll och nu kaffe, hemgjord äppelpaj och fina familjen känns som en härlig avslutning på dagen.

Just det, har ju hunnit med att anmäla mig till nästa års Ironman också.

Nu längtar jag efter att träna för fullt igen :)

Ta hand om varann.

Coopertest med snabbskor.

Jodå, jag kör nästa år igen...

Ovido - Quiz & Flashcards