Alla inlägg den 27 april 2015

Av Ullis Bernhardsson - 27 april 2015 18:02

Startade även den här dagen med frukost på hotellet, det kommer vi göra varje dag :)
Men i dag satt vi ute och det var så härlig!
I går åt jag lite klent på frukosten, men i dag skärpte jag till och åt lite mer!

Och även i dag blev det löpning efter frukosten, fast i dag stack vi iväg åt andra hållet och förbi Cala Millor och vidare mot ett naturreservat!
När vi kom upp till toppen fanns där ett fik och där kom det också en regnskur och nu tror ni förstås att jag kommer säga att vi stannade och fikade där, men det gjorde vi inte! Men en plastpåse till telefonen bad vi om och fortsatte vårat pass till ett ställe som hette Sa coma och där blev det kaffe och glass!

Men innan vi kom dit var det en del teknisk löpning, men det är nyttigt!

Efter glass och kaffe bar det av hemmåt på en enklare väg och det var riktigt slitigt att komma igång Niclas peppade och jag körde ett mantra vilket Niclas förstod då farten ökade lite!
Vi trippade sen på hem och klockan stannade även i dag på 15 km.

Vi körde samma upplägg som i går efter löpningen, lunch på balkongen, och sen poolen och boken Björn Ferry!

Och sen tvekade vi en del när det gällde gruppträningspasset, men bestämde oss att även köra det!

Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad passet hette, men det var ett stepp och styrkepass! Och samma glada ledare!
Jag är ju ingen steppare, och märker när det kommer någon mer löplik övning att jag blir lite gladare! Förmodligen gör att jag känner mig mer hemma där! Har fullt upp att få till alla stegen annars! :)

Men det var ett bra pass och jag behöver styrkan!

Nu blir det dusch och sen middag!
Är bra sugen på att även köra en repris på gårdagen där också!

Då åt vi en alldeles underbar carbonara och tog ett glas vitt!

Det kan nog bli så och kanske blir det klänning i dag också ;)

Njut av livet!

Från dagens pass.

Dagens andra pass!

Life is good ??

Ovido - Quiz & Flashcards