Alla inlägg den 5 april 2015

Av Ullis Bernhardsson - 5 april 2015 20:39

Det var dem i dag på långpasset, skönt att få till en skön känsla i kroppen efter fredagens supersega sirapspass.
Klart att blåsten gjorde mig lite trött och ett tag på ådarakan låg jag i ryggen på Niclas, men jag tycker det är rätt jobbigt att ligga bakom och ha koll på fötterna framför, de krävs väl lite träning på det också.
Men det blev ett bra pass och jag är nog på banan igen.
Vi stannade till på utsikten och tog en kaffe när vi var tillbaka i vagnhärad. Det var väldigt längesen vi var där.
Senare på em kom Rosie förbi och tog en kopp kaffe utan chokladbollar, men vi överlevde :)
Alltid lika trevligt att ses.


Den här dagen gick ju också fort och snart är påsken över.
Jag avslutar kvällen med decupage och mästarnas mästare.


Ta hand om varann!



Mina Asics fick sällskap av ett par Hoka one one på dagens pass!

Ovido - Quiz & Flashcards