Alla inlägg den 4 april 2015

Av Ullis Bernhardsson - 4 april 2015 11:13

efter min insats på spin of hope var jag förvånad över att benen på söndagen kändes så bra! Dock trött i ryggslutet.
Men vilade 2 dagar och sen blev det ett dubbelpass spinning/barpump.
Tyckte mina ben var fräscha tills en bit in i barpump-passet.
Kanske inte så konstigt när det matades på med bl.a utfallssteg och benböj i ett högt tempo.
Men jösses vilken bra träning, på torsdagen kom en rejäl träningsvärk i benen och på fredagen (i går) ville benen inte alls springa! Men tog mig ändå runt Lundby 9,6km med en blandning av gång, jogg och fartökningar. Hade också lite lätt huvudvärk och de beror säkert på att jag druckit för dåligt!
Brukar lätt bli så när jag är hemma, för på jobbet har jag vattenflaska, kanske borde börja med det hemma också!
Och jag tror bestämt att påskharen kom till mig också i år!
Redan på långfredagen via min instagram! :)

En bild från senaste AlterG-passet

De här gänget hejade jag fram på Premiärmilen i söndags!
Bra jobbat av alla!

Hittade en intressant tidning på Ica Trossen i dag!

Ovido - Quiz & Flashcards