Direktlänk till inlägg 3 september 2021

Vardagen är över..

Av Ullis Bernhardsson - 3 september 2021 16:06

för den här veckan och jag hoppar rakt in i helgen med en skön känsla.
Veckan som gått har bestått en hel del av att hitta en ny kyl/frys som passar.
Jag var inte riktigt nöjd med den som Niclas hittade, den som hade rätt mått, kändes alldeles för dålig kvalitets-mässigt. Vi har 55 i bredd och det är svårt att hitta och vi tänkte inte riva hela köket nu.
Men så hittade vi en på Elon, det blir nog ett köp där. Med lite fix blir det nog bästa alternativet känns det som.
Hoppas på att få klart så mycket som möjligt i helgen och sen beställa kylen, den nya diskmaskinen kommer på tisdag och jag hoppas på nytt golv. Vi har inte bestämt om vi ska slipa eller lägga nytt.

Veckan har också bestått av sjukt tidiga morgnar, vi har börjat tidigt på jobbet och klockan ringer redan 04:20.
Känns som det kommer bli en del övertid under hösten.

I dag avslutade jag veckan med jogg hem! Skönt, men något seg och lite trött :)
Vilade en stund när jag duschat och ätit eller sov är mer rätt!

Nu ser jag fram mot fredagkväll med familjen, yngsta sonen har dock fått en reaktion av andra vaccinationsdosen.
Men fredagkväll blir det oavsett.

Hej helgen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Bernhardsson - 18 december 2022 16:24


Det här med att blogga är nog återigen inte min melodi. Jag tänker att det blir kul, men är nog lite för privat för att blogga. Att enbart skriva om träning blir nog väldigt tråkigt för eventuella läsare. Klart att det kan vara kul att gå tillbaka ...

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning. Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restr...

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59


Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu. G...

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det. Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag...

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont. Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå. Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp, På jobbet får vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards